Sezon wiosna-lato 2020 w Rossmannie

Od 1 maja Rossmann ruszył z nową kampanią otwierającą sezon wiosna-lato 2020. Na półkach drogerii pojawi się wiele nowości: naturalnych kosmetyków, produktów waterless i przyjaznych naturze. Marka zmienia też wygląd sklepów i chce być inspiracją dla swoich klientów.

Na półkach pojawi się ponad 3.000 nowych produktów wybranych przez Rossmanna zgodnie z najświeższymi trendami. Podstawą będą naturalne składniki w kosmetykach i produkty waterless, m.in. szampony i odżywki w kostkach, do produkcji których zużywa się mniej wody. Są one odpowiedzią na potrzeby naszej planety.

W drogeriach klienci znajdą także produkty niszowe, znane dotychczas głównie z internetu, często produkowane w małych manufakturach. To m.in. marki makijażowe będące przede wszystkim obiektem pożądania najmłodszych klientek, chcących się wyróżnić i szukających inspiracji. „Instamarki” pojawią się też w wielu innych kategoriach np. pielęgnacji twarzy czy ciała.

A to nie koniec trendów. Wymienione wyżej nowości uzupełnią produkty z nurtów:

  • przyjazne naturze,
  • glass skin,
  • superfoods,
  • body positive,
  • pielęgnująca koloryzacja,
  • less waste,
  • siła minerałów,
  • mgiełki zapachowe,
  • on the go,
  • bio dla malucha,
  • bezpieczne lakiery dla paznokci,
  • etnobotanika,
  • petparents
  • proage.

Zmieni się nie tylko asortyment – metamorfozę przechodzą także same sklepy. W jednym czasie, we wszystkich drogeriach równocześnie dokonuje się znacząca zmiana. Lepiej wyeksponowane zostaną nowości, promocje czy też produkty do nabycia wyłącznie w Rossmannie.

Kampania ma podkreślić wizerunek Rossmanna jako marki, która inspiruje, odkrywa nowości i innowacyjne produkty w ramach ciągle zmieniających się trendów. Rossmann jest blisko swoich klientek, zna ich potrzeby, chce je zainspirować do odkrywania trendów i ciekawych produktów.

Ogólnopolskie działania promocyjne obejmują swym zasięgiem: internet, VOD, telewizję, internet, ekrany i materiały BTL w sklepach Rossmann oraz kanały własne: aplikacja, www, Skarb, gazetka.

Kampanię przygotowała agencja Fat Baby, Papaya Films odpowiada za produkcję materiału filmowego, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.