Ruszyła kampania reklamowa leku Dobenox Forte z portfolio Hasco-Lek. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dom mediowy Havas Media.
Skierowana do kobiet kampania uświadamia, że problemy żylne nóg nasilają się z wiekiem i mogą prowadzić do zakrzepów. Dobenox Fotre to silny lek w podwójnej dawce*, który nie tylko leczy nasilające się z upływem lat obrzęki i żylaki, ale przede wszystkim zapobiega zastojom i zakrzepom.
*w stosunku do Dobenox, 250mg calcium dobesilate.
Za scenariusz spotu odpowiada dział marketingu Hasco-Lek. Materiał zrealizowała Agencja Reklamowa Piotr Krzemieniewski. Za działania reklamowe, w tym przygotowanie strategii oraz realizację i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media we współpracy z Hasco-Lek. Kampania promująca Dobenox Forte wystartowała 16 kwietnia. Spoty emitowane są na ogólnopolskich i tematycznych kanałach TVP, TVN i Polsatu.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=6H66pe1vyHM
DOBENOX FORTE, 500mg, tabletki powlekane. Skład: 1 tabletka zawiera 500mg wapnia dobezylanu jednowodnego (Calcii dobesilas monohyricus). Postać farmaceutyczna: Tabletka powlekana. Wskazania do stosowania: Objawy przewlekłej niewydolności krążenia żylnego kończyn dolnych (bóle i nocne kurcze nóg, uczucie ciężkości nóg, parastezje, obrzęk, zmiany skórne na tle zastoju krwi), żylaki kończyn dolnych. Objawowe leczenie żylaków odbytu. Przeciwwskazania: Nadwrażliwość na substancję czynną lub na którąkolwiek substancję pomocniczą. Podmiot odpowiedzialny: PPF Hasco-Lek S.A. 51-131 Wrocław, ul. Żmigrodzka 242E
Przed użyciem zapoznaj się z ulotką, która zawiera wskazania, przeciwwskazania, dane dotyczące działań niepożądanych i dawkowanie oraz informacje dotyczące stosowania produktu leczniczego, bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każdy lek niewłaściwie stosowany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.
Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – globalna sieć agencji budujących zaangażowanie marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań 3i. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.