Marketing i sprzedaż
-
Sezon wiosna-lato 2020 w Rossmannie
Od 1 maja Rossmann ruszył z nową kampanią otwierającą sezon wiosna-lato 2020. Na półkach drogerii pojawi się wiele nowości: naturalnych…
Czytaj więcej » -
Nutraceutyki – moda czy potrzeba
Rynek nutraceutyków rozwija się bardzo dynamicznie. Obecnie segment żywności funkcjonalnej i nutraceutyków należy do najdynamiczniej rozwijających się działów przemysłu spożywczego.…
Czytaj więcej » -
Nowa oferta CityFit: karnet z opieką medyczną Medicover Polska!
Sieć klubów fitness CityFit wzbogaciła swoją ofertę o karnet z opieką medyczną. Pakiety badań przygotowane zostały z myślą o osobach…
Czytaj więcej » -
Suplementy przydatne latem promowane w mediach
Suplementy przydatne latem: elektrolity, suplementy przeciw nadmiernemu poceniu i wspomagające odchudzanie – te produkty są najczęściej promowane w mediach przez firmy farmaceutyczne. Branża…
Czytaj więcej » -
Nowa kampania Dobenox Forte
Ruszyła kampania reklamowa leku Dobenox Forte z portfolio Hasco-Lek. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dom mediowy Havas Media.
Czytaj więcej » -
Nestlé w pierwszej 50-ce!
W czołówce rankingu znalazły się firmy z grupy Digital Natives, takie jak Apple, Google, Amazon, Tesla, Facebook. Jest to także…
Czytaj więcej »