facebook button
Dla zdrowia.pl | Artykuły | żywność | Zdrowe, drugie śniadanie do szkoły

żywność

Zdrowe, drugie śniadanie do szkoły

Aktywny udział w zajęciach lekcyjnych to dla dzieci duży wysiłek intelektualny, dlatego tak ważne jest, aby drugie śniadanie bogate było w węglowodany złożone. Dostarczą ich warzywa, które są dobrym źródłem błonnika i witamin. Przykładem dobrze skomponowanego posiłku są kotleciki buraczane z piekarnika. Wystarczy połączyć ugotowane i starte buraki z suszonymi pomidorami i kaszą jaglaną, dodać jajko, odrobinę mąki, doprawić do smaku i upiec w temperaturze 180oC. Lekko ciepłe można włożyć do pudełka wraz z ulubioną sałatką dziecka i wyśmienity posiłek gotowy!
 
Równie ciekawą propozycją na pyszną przekąskę w ramach drugiego śniadania są owocowo-marchewkowe kisieleOwocowy kubek KIDSod marki Delecta z tzw. „czystą etykietą”. Wyłącznie naturalne składki, brak dodatku cukru i konserwantów sprawia, że przekąska spełnia warunki ustawy sklepikowej. Do jej przygotowania wystarczy jedynie 175 ml gorącej wody, dlatego też dzieci mogą w kilka chwil samodzielnie przygotować posiłek w szkolnej stołówce. Do ich wyboru są trzy smaki: marchew-banan, marchew-jabłko i marchew-pomarańcza.
 
Tak przygotowane drugie śniadania z pewnością podbiją kubki smakowe małych smakoszy i będą pyszną odskocznią od tradycyjnych kanapek. 
Autor: KMC
DODAJ ARTYKUŁ
Twoja przeglądarka nie może wyświetlić tej strony
Używamy plików cookies (ciasteczek)Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że zgadzasz się na umieszczenie ich w Twoim urządzeniu końcowym.

Dowiedz się więcej o ciasteczkach


Nie pokazuj więcej