facebook button

DIETETYKA

5 kroków do zdrowszej wersji siebie, czyli co jeść, by cieszyć się lepszym samopoczuciem na wiosnę!

Kiedy mamy wiosnę w pełni to najlepszy moment, aby wybierać świeże produkty i urozmaicić menu o sporą dawkę witamin! Nie od dziś wiadomo, że sposób odżywiania się wpływa nie tylko na kondycję naszego organizmu, ale również na nastrój. Jakie wiosenne warzywa i owoce powinniśmy zatem uwzględnić w swojej codziennej diecie, by cieszyć się lepszym zdrowiem i poprawić samopoczucie radzi dr n. roln. Beata Piłka, dietetyk Grupy LUX MED.   Po pierwsze: mała rzodkiew, wielkie działanie! Rzodkiewki, choć małe i niepozorne, zawierają bardzo dużo potasu, ważnego przede wszystkim dla osób mających problemy z ciśnieniem, jest również dość zasobna w witaminę C, zawiera witaminy z gr B również żelazo. Zawierają też bardzo mało kalorii, więc będą dobry dodatkiem do śniadaniowego menu lub sprawdzą...
DODAJ ARTYKUŁ
Twoja przeglądarka nie może wyświetlić tej strony
Używamy plików cookies (ciasteczek)Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że zgadzasz się na umieszczenie ich w Twoim urządzeniu końcowym.

Dowiedz się więcej o ciasteczkach


Nie pokazuj więcej